Снимка: Instagram
fallback

През 2016 година определено бяхме „на лов“ за най-известните българи, пробили в световната модна индустрия.

Когато стане дума за успешни родни млади хора, името Васил Божилов със сигурност трябва да бъде споменато и запомнено.

Българският моден стилист живее в Дубай, а в портфолиото му се намират клиенти като Cartier, Dior, Chanel,

Celine, Tiffany&Co, Van Cleefe & Arpels, Versace, Rolls Royce и други. Изданията, зад чиито корици стои Васил Божилов, са Elle l’Officiel, iD, Vogue, Marie Claire, GQ, Esquire и много други, а срещата му със супермодели като Алесандра Амброзио и Наташа Поли, е част от ежедневието в работата му.

За да завършим 2016 година повече от подобаващо, Васил Божилов даде специално интервю за Tialoto.bg, разкривайки не само своята история, но и ценни съвети за предстоящите модни тенденции.

Известен си като един от най-успешните български стилисти, какъв път извървя, за да стигнеш дотук? Каква е твоята история?

Много благодаря. Пътят е дълъг и труден. Изисква се да бъдеш отдаден изцяло на професията и да обичаш това, което правиш. Стайлингът е форма на изкуство, а стилистът е човек, който реално разказва истории посредством дрехи и аксесоари. Това е сложна професия с много особености и добрият вкус е само малка част от нужното. Вече 10 години се занимавам с това и пътят е доста сложен. Но пък аз смятам, че е важна не крайната цел, а пътуването.

Какъв беше първият досег с модната индустрия? Трудно ли се пробива на световната модна сцена?

От съвсем малък имам интерес към модата, към дрехата като форма на изкуство. Първият реален досег беше, когато бях на 17 и започнах да работя за български моден сайт като моден редактор. 10 години по-късно все още се надявам големият пробив да предстои. От няколко години живея и работя в Дубай, който е един от най-важните пазари за мода в света. За да си част от модата като бизнес е важно мястото, на което работиш, с кого работиш, с какви издания, модели, продуценти. В момента аз сътруднича на повече от 30 издания регулярно в Европа, Азия и Америка. Това помага за изграждане на добра връзка с марките. А когато започнеш да работиш с марките за техните in-house проекти е много по-лесно да бъдеш забелязан. Dior, Chanel, BVLGARI, Cartier, Celine и Givenchy са част от клиентите ми, което помага да бъдеш забелязан от повече хора.

Вижте какво каза още Васил Божилов в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 7 години

Нищо не помага ако не си ***

2

Анонимен

преди 7 години

Разбрахме, че е докоснат за първи път на 17г., сега се предлага на Диор и Версаче, но дори Шанел не може да му помогне - не знае какъв е. Живее на най-големия пазар в Арабия и вече е разпробил модния свят.

1

romski princ

преди 7 години

изненада! сливенско чадо изкривено

fallback