Снимка: Dolce & Gabbana
fallback

От Dolce & Gabbana със сигурност шокираха модните критици след появата на монахини и свещеник като част от моделите в новата рекламна кампания за пролет-лято 2016 година.

Трябва да се отбележи, че международната култура винаги е била неизменна част от колекциите на модната къща.

Точно когато Китай и Испания намериха място като вдъхновение в линиите на марката, Доменико Долче и Стефано Габана обръщат поглед не къде да е, а към Близкия изток.

Специално разработената колекция Abaya смесва италианско майсторство на изработка и емблематичния почерк на дизайнерското дуо за елементи с дантела.

В същото време, визиите са съвременни и отразяват духа на женската колекцията за пролет-лято 2016.

Сложните детайли на колекцията Abaya не са вдъхновили само дизайнерите от Dolce & Gabbana – наблюдавахме влиянието върху модния подиум и в последните линии на Valentino.

Независимо дали е маркетингов трик за търсене на клиенти и потенциални купувачи от Близкия изток или просто разширяване на една вече достатъчно властна модна къща, винаги е очарователно да се види имплементирането на емблематичните знаци на дизайнерските линии с местни и различни култури.

Вижте предложенията на модния гигант за Близкия Изток тук

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

7

Аси

преди 8 години

Само са забравили черния чаршаф за най- отгоре ама те си имат от местни производители

6

Анонимен

преди 8 години

На фона на събитията в Европа да пробутват тази "мода" е направо скандално! Ама то от ****али какво друго да очакваш... Да ви п*кая на модата!! И досега не ви харесвах парцалаците, ама сега съвсем няма да ги погледна!

5

321

преди 8 години

Споко, Криси, аз ще си напиша коментара в друг сайт, а този го заебавам! ДА ГО ДУХАШ НА АРАБИТЕ С НАЙ-ГОЛЯМ КЕФ, ДРИСЛО!!!!

fallback