Снимка: Cosmopolitan

Какво можете да научите от сестрите от клана Кардашян-Дженър? Дори да не ги харесвате трябва да им признаете, че имат перфектен бизнес нюх и направиха милиони долари без да имат някакъв определен талант.

Те просто създадоха своя запазена марка, успяха да я развият, да я наложат и да я усъвършенстват, подобно на много други компании.

В крайна сметка всичко опира до брандинг, маркетинг и продажби – просто сестрите Кардашян го правят по малко по-различен начин.

Важното е, че те са брилянтни, когато става дума за налагане на собствена марка. Те знаят как да „предлагат“ себе си, така че да спечелят пари от това и именно в това се крие техният успех.

Ето и няколко полезни бизнес урока, преподадени от най-успешния риалити клан в света:

Заложете на нещо различно, което да започне да ви продава като продукт
Първоначално Ким Кардашян и семейството ѝ мечтаеха за вниманието на медиите. За да привлекат вниманието на журналистите, те се нуждаеха от нещо интересно, различно и скандално. И какво смятате, че измислиха – продадоха на медиите секс касетата на Ким с тогавашното ѝ гадже Рей Джей. Според слуховете лично майка ѝ Крис Дженър е измислила този ход.

Разширете мрежата си
След като вече набра малко популярност, Ким започна да се държи като знаменитост, въпреки че беше едно обикновено момиче без особен талант. Тя не е певица, нито актриса, нито модел, но пък се намести в среда на знаменитости и постепенно се превърна в такава и самата тя.

Създайте си своя запазена марка
След като Ким привлече вниманието на медиите, тя си създаде модна марка и профили в социалните мрежи. Идеята ѝ беше да спечели колкото се може повече последователи, за да може да започне да задава и определя тенденциите. Това стои в основата на нейния успех.

Още по темата можете да четете в Тialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase