Снимка: Burberry
Ромео Бекъм е звездата в новата, празнична кампания на Burberry. Средният син на Виктория и Дейвид Бекъм е участвал и в предишна реклама на британската модна марка, но този път е главно действащо лице.

12-годишното момче получава солидна подкрепа от знаменитите си родители в своето желание да стане модел. Вероятно за това преди няколко дни топмоделът Дейвид Ганди каза заядливо във вестник The Sun, че Ромео нямаше да получава ангажименти в модата, ако не беше с фамилия Бекъм.

Ганди, който вчера беше награден за „Мъж – модел на годината“ от списание GQ, даде пренебрежителната си оценка за иначе чаровното момче с думите: „Кой Ромео? О, синът на Бекъм ли? Мисля, че неговата фамилия му отваря доста врати.“

Според злите езици обаче, Дейвид Ганди е зле настроен към сина на бившия футболист, защото е в конкуренция с него самия. И двамата британци имат линии за мъжко бельо – Ганди в сътрудничество с Marks & Spenser, а Бекъм в колаборация с веригата H&M.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase