Холивудският режисьор Уди Алън отново се оказа под обстрела на критиката. Американската преса е възмутена от факта, че в неговия мюзикъл "Куршуми над Бродуей", театрална адаптация по филма му от 1994 година, няма нито един чернокож актьор.
Алън от своя страна настоява, че не е подбирал актьорите за мюзикъла по расов признак. Но "Ню Йорк дейли нюз", като се позовава на свои източници, твърди, че "ексцентричният режисьор" е поискал лично помощникът му да не прави кастинги с афроамериканци, пише БТА.
Според журналистите, тази молба изглежда доста странно, като се има предвид фактът, че в прочутия харлемски нощен клуб "Котън клъб", за който се разказва в мюзикъла, през 20-те години на миналия век повечето посетители са били чернокожи гангстери.
Изданието напомня, че преди време Уди Алън бе критикуван жестоко, тъй като във филмите му не присъстват хомосексуалисти и не се засягат проблемите на еднополовата любов.
"Ню Йорк дейли нюз" отбелязва още, че в друг бродуейски мюзикъл - в "След полунощ", където също се разказва за
легендарния "Котън клъб", почти всички роли се изпълняват от афроамериканци.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
24
IDEA
преди 10 годиниНека в следващия голям филм за 2 световна война, ролята на Хитлер да я изпълнява китаец, а на Сталин - афроамериканец. Гьоринг пък да бъде смесица от арабин и зулус. Остава и Чърчил да има татуировка на челото и пиърсинг на носа, абе направо тоя Уесли Снаипс да му играе ролята. А на японския импператор- Брад Пит.
23
Анонимен
преди 10 годиниНе знам, дали забелязвате тази black supremacy във филмите. В много филми, особено полицейски драми, шефовете са все *** или негърки, а белите подчинени, вършат черната работа и изпълняват заповедите на ***. Показват ни колко умни, гениални са ***, а белите стават само за бачкане. Отврат!
22
Румбо
преди 10 годиниДа не би да има квоти за *** и *** навсякъде?Тоя си е особняк и стилът му е такъв.След като не го финансира държавата,какво претендират.