Снимка: Jimmy Choo

Никол Кидман е новото лице на марката Jimmy Choo, представяйки колекцията есен/зима 2013. Кампанията, снимана от фотографа Микаел Янсон, разкрива най-женствената, мистериозна и сексапилна страна на 46-годишната звезда. Никол изглежда фантастично със спортната си къса прическа в червеникав нюанс.

"Тя е една от най-добрите актриси в света и знаех, че има способността да придаде блясък на марката", казва творческият директор на компанията Сандра Чои пред вестник New York Post. "В кампанията тя постига перфектен баланс, изобразявайки силна и съблазнителна, но в същото време изтънчена и елегантна, жена", допълва дамата.

Рекламата е снимана в Нешвил, САЩ, където Никол живее със своя съпруг - кънтри певеца Кийт Ърбън, и двете им дъщери.

Въпреки че много дизайнери канят знаменитости за свои лица, Кидман е първата популярна актриса, която представя прекрасните обувки и чанти на Jimmy Choo.

Наскоро самата тя разкри, че е развълнувана да обедини усилията си с компанията. "Винаги съм обичала модата и често я използвам като начин да допълня своя характер. Има някаква загадъчност и женственост в жената на Jimmy Choo, която много ми допада", каза тя наскоро пред списание Vogue.

Изображенията от кампанията в известен смисъл приличат на филм на Хичкок - мрачни и непредсказуеми. Никол е фатална жена, която прилича на хладнокръвен убиец, а в същото време е изключително предизвикателна.

Вижте снимките от кампанията в галерията на Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase