Снимка: BLK DNM

Жизел Бюндхен неслучайно е най-печелившият томподел по последните данни на сп. Forbes. Дори без грим и прическа дамата е толкова желана за различни реклами, че можете да си представите колко неотразима е в действителност. Господ е давал, давал на бразилката, че всяка част от лицето и тялото ѝ се превръщат в нейна уникална запазена марка.

И всичко това решава да използва творческият директор и основател на марката за дънки BLK DNM Йохан Линдеберг. Той и Бюндхен се качват на стар "Мерцедес" – модел от 85-а година - и поемат по пътя.

По дънки, токчета и кожено яке, Жизел е перфектният модел, който може да рекламира дънките на лейбъла. Пудренето е излишно, защото сексапилното ѝ дупе, позиционирано пред винтидж автомобила, е по-атрактивно и земно, отколкото кадрите с фотошоп.

Линдеберг обича по-натуралните визии и затова Бюндхен е щастлива да работи с него. „Харесва ми неговото виждане, защото се чувствам като истинска жена – натурална и искрена. Това не се случва често в модния свят... Ние сме жени и сме много различи. Нашите недостатъци са това, което ни прави уникални. Той разбира това и не се опитва да ретушира образа ти или да го направи по-привлекателен с някакво специално осветление и други фотографски похвати. По-скоро ти казва: „Ти си си ти!", разкрива бразилката пред Fashionista.

„Много се забавлявам наистина, защото мога да изразя себе си и да изглеждам автентична – без специален грим и прическа, просто да покажа коя съм и какво чувствам", допълва 32-годишната Бюндхен.

И тя го прави! Кадрите от рекламната кампания показват енергичната Жизел, която показва гърба или задните си части, гледа смело в камерата и разрошва косите си без страх, че нещо може да се „размести".

Вижте истинската Жизел в галерията на Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase