Снимка: Adidas

Само няколко дни след като Шарън Озбърн публично изказа мнението си, че звездата на Джъстин Бийбър избледнява и кариерата му е пред провал, 18-годишният певец подписа договор с „Adidas".

Изпълнителят на хита „Boyfriend" обяви, че става рекламно лице на немската марка за спортни стоки във вторник сутринта.

Договорът му е за цели две години, в които той ще трябва да насърчава продажбите на маратонките и облеклата от линията NEO.

В допълнение с кампанията на фирмата Бийбс ще състави списък с любимите си продукти на „Adidas", които феновете ще могат да прочетат и да закупят, за да са като своя идол.

Мотото на кампанията ще бъде "Живей своя стил".

Още новини за звездите, четете в Tialoto.bg.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase