За своята 30-годишнина марката "Guess" се връща повече от две десетилетия назад към лицето, което я превърна в световна марка и което тя направи известно.
Неустоимата Клаудия Шифър участва в кампанията на лейбъла за неговия юбилей. И макар и да сме в 21-ви век, нейната визия в рекламата е доста ретро, с препратка към миналите години.
"Тя бе преломна точка в развитието на Guess... и Guess бе същото в нейния живот", каза творческият директор на марката Пол Марчиано.
Първата нейна снимка за лейбъла я представя само по едно дантелено бюстие и помага много за кариерата й на модел, както и за налагането на "Guess".
"Всички говореха за момичето на Guess", допълва той.
Снимките за новата кампания са заснети в Соренто, Италия, под зоркия поглед на Марчиано и фотографката Елен Фон Унверт.
"Guess винаги ще има специално място в сърцето ми и съм много развълнувана отново да работя с лейбъла 23 години по-късно", разкри Шифър, която е участвала в цели шест кампании на марката от 1989 г. до 1991 г.
"Да се снимам за 30-та годишнина на Guess бе като връщане в миналото. Спомних си много страхотни моменти", допълни Клаудия.
Вижте още от фотосесията и от миналите кампании на Guess с участието на Клаудия в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
12
13
преди 12 годиниБраво на Tulski -явно разбира от жени, за разлика от многото КОМПЛЕКСАРИ с претенции, коментиращи тук!!! Жена съм и в моите очи ТОВА Е 1 и преди и сега!
11
селска пръчка
преди 12 годиниИскам да прекарам 1 уикенд с Клаудия на самотен остров, пък след това да погина усмихнат!
10
Джулиано Джема
преди 12 годиниШифър е най-готиното гадже на 20-21 век!