Снимка: Guess

За своята 30-годишнина марката "Guess" се връща повече от две десетилетия назад към лицето, което я превърна в световна марка и което тя направи известно.

Неустоимата Клаудия Шифър участва в кампанията на лейбъла за неговия юбилей. И макар и да сме в 21-ви век, нейната визия в рекламата е доста ретро, с препратка към миналите години.

"Тя бе преломна точка в развитието на Guess... и Guess бе същото в нейния живот", каза творческият директор на марката Пол Марчиано.

Първата нейна снимка за лейбъла я представя само по едно дантелено бюстие и помага много за кариерата й на модел, както и за налагането на "Guess".

"Всички говореха за момичето на Guess", допълва той.

Снимките за новата кампания са заснети в Соренто, Италия, под зоркия поглед на Марчиано и фотографката Елен Фон Унверт.

"Guess винаги ще има специално място в сърцето ми и съм много развълнувана отново да работя с лейбъла 23 години по-късно", разкри Шифър, която е участвала в цели шест кампании на марката от 1989 г. до 1991 г.

"Да се снимам за 30-та годишнина на Guess бе като връщане в миналото. Спомних си много страхотни моменти", допълни Клаудия.

Вижте още от фотосесията и от миналите кампании на Guess с участието на Клаудия в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase