Снимка: Lancome
fallback

В мрежата плъзна новината, че Националната Рекламна Дивизия на САЩ (NAD) е взела решение за забраната на козметични реклами, чиито образи са минали през Photoshop обработка.

Решението е продиктувано от факта, че потребителите са силно повлияни от визуалното у рекламата, а рекламните агенции започват да злоупотребяват с това.

До решението се стигнало, заради новата рекламна визия на Procter & Gamble (P&G) CoverGirl и по-точно на рекламата на спиралата NatureLuxe Mousse Mascara, която представяла снимка на един компютърно обработен образ на модел, притежаващ нереално красиви и дълги мигли.

"Не е редно да бъде показван ефектът от даден козметичен продукт по подобен начин. Не е правилно да се използват снимки, за да се покаже как би изглеждало лицето ви след употребата на въпросната козметика, а след това с малки букви да бъде разяснявано, че това не е съвсем така", коментирато от Дивизията.

Припомняме, че подобна бе и съдбата на рекламата на Lancome с Джулия Робъртс, която миналата година бе забранете в Обединеното Кралство, като причина отново бе нереалният й образ.

Още подробности за решението на Националната Рекламна Дивизия на САЩ, както и малко любопитни снимки и реклами, може да видите в Tialoto.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

48

мечтател

преди 12 години

А как ми се иска да виждам на снимка /и на живо/ одухотворени човешки лица.....

47

Анонимен

преди 12 години

Абе...... как става така, че първо всичко разрешават, после уж го забраняват... Това като с мобилните оператори и отвратителните им игри - защо няма глоби с давност?

46

до 45

преди 12 години

Те наскоро американците забраниха точно това нещо, ама кога и дали ше доде тази мода и у нас, е неизвестно. Но е належащо!

fallback