В професионалната офис среда има някои неписани правила, чието спазване е от голямо значение, особено за това как ще бъдете приети в работната обстановка. Ако се държите неприемливо или външният ви вид е неадекватен на съответната среда, то определено цялостното ви поведение на работа ще бъде счетено за непрофесионално.
Кои са навиците, които трябва да промените, за да не бъдете обявени за непрофесионалисти в областта си
1. Използвате емоджита
В бизнес комуникацията има етикет, който изключва употребата на емотикони, без значение дали изпращате имейл на колеги, с които добре се познавате. Ако го правите и в мейлите си до контрагенти, клиенти или партньори, това би било още по-неприемливо.
2. Намирате си извинения
Един професионалист би направил всичко необходимо, за да се справи с поставените задачи в установените срокове. Намирането на извинения ви прави да изглеждате незаинтересовани професионално от поетите ангажименти.
3. Празно бюро
Ако на бюрото ви има само монитор и клавиатура, това може да се счете за непрофесионално отношение, тъй като в работна среда се очаква пред вас да има поне календар с график или неотложни предстоящи задачи. Напълно празното бюро може да накара колегите ви да ви помислят за някой от онези типове хора, които отбиват номера на работа, а не вършат задълженията си с мотивация.
Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар