Снимка: photl.com

Всеки има своя списък със задачи. Няма значение дали списъкът е реален или стои само в главата ви, той съществува. Много често обаче този списък остава недовършен и това ни кара да се чувстваме зле, неорганизирани и непродуктивни.

Къде грешите със своя списък със задачи и как да станете по-ефективни и организирани?

Записвате си твърде много задачи

Според едно проучване на LinkedIn само 11% от запитаните споделят, че успяват да се справят с целия си списък от задачи до края на работния ден. Пренатоварването прави повечето хора непродуктивни.

Някои споделят, че когато имат много задачи за вършене се мобилизират и действат по-ефективно, но често резултатите говорят друго. Дори за момент да успеете да се справите с всички задачи, това неминуемо ще се отрази върху друг аспект от социалния ви или личен живот.

Когато мозъкът има твърде много задачи за разрешаване обикновено блокира, за да се самосъхрани. Затова не прекалявайте със списъка със задачи.

Не разделяте задачите си

Поставянето на отделните задачи в определени категории е много важно за ефективността и изпълнението им в определени срокове.
Когато ви се натрупат много ангажименти, подредете ги в категории. Преценете кои са в дългосрочен план и кои трябва да се приключат в най-кратки срокове. Така ще ви е по-лесно да мислите за изпълнението на задачите си.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase