Снимка: outnow.ch

Може би сте чели различни статии за това кое може да подразни вашите колеги, как да се сприятелите с тях и как да отсявате добронамерените от завистливите.

Вероятно обаче не си давате сметка, че вашите колеги също трупат дневник с информация за вас самия. Те може да са ваши приятели и да са ви много близки, но все пак не прекалявайте с откровеността си в общуването с хората, с които работите.

По-разумно е да ограничавате разговорите си по някои определени по-деликатни теми.

Ето и няколко конкретни неща, които не трябва да споделяте с хората в офиса:
 

1. Политическите си убеждения.

Работата обикновено не е мястото, където е добре да говорите за вашите политически възгледи, както и да коментирате горещи социални и обществени теми. Приемете, че колегите ви вероятно имат различни възгледи от вашите и подобни теми могат да създадат напрежение в екипа ви.

2. Хронични болести и медицински състояния.

Има някои заболявания, които не са често срещани, и хората могат да се чувстват неудобно, ако някой около тях ги има. Въздържайте се от споделяне на информация с вашите колеги относно медицинското си досие и особено ако приемате лекарства за хронична болест. Най-малкото могат да тръгнат слухове от недоброжелатели, че заради заболяването си не изпълнявате работата си ефективно, а това въобще да не е така.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase