Снимка: outnow.ch

Мечтата на повечето служители, ставащи по тъмно, за да се отправят към офиса, е да работят от дома си. Така хем ще се наспиват, хем междувременно ще могат да кръшнат тайно от работата, защото няма кой да ги следи и засича с магнитни карти. С мързел и лъжа обаче не се постига успех.

Ето защо, ако вече имате шанса да работите от дома си, трябва да се мобилизирате и да бъдете ефективни и трудолюбиви.

Ето и няколко съвета, които ще ви помогнат да организирате по-лесно работата си от вкъщи:

1. Създайте си уютно работно място

Дори да сте си вкъщи, работата си е работа и трябва да се настроите за нея с изключителна сериозност и дисциплина. По-лесно ще ви бъде ако имате офис кът в дома си, който прилича на работна стая в една истинска работна сграда. Това автоматично ще даде сигнал в мозъка ви, че във въпросното пространство е време за работа.

2. Използвайте всички канали на комуникация

Когато си изкарвате хляба от дома си, губите личния контакт с колеги. За да може работата да върви гладко, използвайте всички модерни технологии, за да осъществявате лесно връзка – имейл, скайп, социални мрежи, смартфони.

3. Направете си часови график и го следвайте

В офиса обикновено времето е нормирано. Дори да работите от дома си, това не трябва да се променя. Представете си, че все едно отивате в офиса и трябва да оползотворите работния ден в рамките на конкретни часове. Това ще ви помогне да не се разсейвате и да вървите в едно добро работно темпо.

4. Направете си списък с ежедневни задачи

За да сте сигурни, че все пак вършите някаква работа, трябва да имате ежедневни цели, към които да се придържате.

Още по темата можете да прочетете в Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase