Снимка: photl.com

На работното място прекарваме около 70 % от деня си. В офиса може да се срещнат различни типове хора и с част от тях в даден момент създавате различни връзки. Може да станете приятели, врагове, семейство, любовници и т. н.

Без значение от мнението и отношението ви към някого, е хубаво в офиса да царува мир. И тъй като накуп са събрани много различни хора, често нечии навици дразнят другия.

Ето и какво да правите на работното си място, за да не създавате допълнително напрежение на себе си и другите:

Дръжте се професионално

Без значение дали колегите ви са ваши приятели или не, ако не се държите професионално, ще бъдете намразени от останалите. Това означава, че трябва да си държите на думата, да не изпадате в истерия, когато нещо не ви се получава, да не ревете, блъскате и псувате.

Не говорете за любовните си проблеми

Може да обсъдите нещо от личния си живот по време на обяд или в кафето с по-близък колега/колежка, но да занимавате целия офис ежедневно с любовните си драми няма да ви донесе дори съчувствие.

Не говорете постоянно по телефона

Не само, че разсейвате останалите в стаята, ами и дразните с това, че не работите. А и никой не е длъжен да ви слуша личните разговори.

Останалите може да прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase