Снимкa: Reuters
fallback

Няма оцелели в катастрофата на самолета на етиопската авиокомпания Етиопиън еърлайнс, предадоха световните агенции, като се позоваха на етиопската държавна телевизия, цитирана от БТА.

Машината се разби по-рано тази сутрин малко след излитането от летището в Адис Абеба на път за Найроби. В нея имаше 157 души. Те са били от 33 страни, уточнява държавната телевизия, като се позовава на неназован източник от авиокомпанията.

Oще по темата

Българското министерство на външните работи заяви, че няма информация за националността на пътниците на борда на катастрофиралия самолет. Посолството ни в Адис Абеба се опитва да придобие списък с пътниците на борда.

Самолетът, Боинг 737-8 МАХ, е бил нов и е бил доставен на Етиопиън еърлайнс в средата на ноември, допълва Асошиейтед прес, като се позовава на данните от базата данни за гражданската авиация Planespotters.net.

Причините за катастрофата засега остават неизвестни, предава БТА.

Според шведския сайт за проследяване на полетите в реално време Flightradar24 самолетът е имал "необичайна нестабилна вертикална скорост" след излитането, допълва Ройтерс. Машината се разби осем минути след излитането.

Разбилият се самолет е от същия тип като този на индонезийската компания Лайън еър, който падна в морето миналия октомври 13 минути след излитането от Джакарта. Тогава загинаха 189 души, припомня Франс прес.

Последният сериозен инцидент със самолет на Етиопиън еърлайнс беше със самолет Боинг 737-800, който се взриви след излитането от Ливан през 2010 г. Тогава загинаха 83 пътници и 7 членове екипаж.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

24

До Анонимен 23

преди 5 години

И научи получше болгарский - мустакът ти се отлепва постоянно===Ти ли бе, ще оценяваш моя български? Мен може да ме оценява само комисия с председател Владко Мурдаров. Зная поне 99% от фонда на литературния ни език и твърде добре се справям с торлашкия диалект. Има думи, които никой няма да чуе от мен - дискурс, парадигма, хаштаг. Ненавиждам формула, предизвикателство, проект в разни модерни приложения. А ти спомена нещо за жопите. Пази си добре жопата, не я върти така предизвикателно!

23

Анонимен

преди 5 години

Компания "Иркут" способна производить до 70 самолетов МС-21 в год, но есть возможность нарастить выпуск и до 100 единиц,Това означава, че с много усилия могат да произведат 70 бройки на година. А 100 бройки - ако си съдерат жопите от бачкане и не се прибират вкъщи да спят.За най-добрата аеродинамична школа по-добре си замълчи, а в двигателостроенето са си 10-15 години назад от света.И научи получше болгарский - мустакът ти се отлепва постоянно.

22

До №20

преди 5 години

...аэродинамику самолета, что приводить к уменьшению расхода топлива на 12-15% по сравнению с зарубежными аналогами.А колкото до руските авационни двигатели, можеш да сравниш данните на ПД-18 с тези на P&W и R-R! Има ги в Нета.Време е да се отървеш от глUпавите предубеждения към всичко руско! Те имат най-добрата аеродинамична школа в света. Правят страховити двигатели, lече правят всичко, като се убедиха на примера на Суперджет, че западняците са подли и не трябва да им се вярва!Слава России!

fallback