Снимка: Reuters, архив
fallback

Американският президент Барак Обама заяви в интервю вчера, че е "възможно" катастрофата с руския пътнически самолет в Египет да е била причинена от бомба на борда на авиолайнера, съобщи телевизионният канал CNN, цитиран от Ройтерс.

"Мисля, че е възможно на борда да е имало бомба. И ние гледаме на това много сериозно", каза Обама.

"Ще отделим доста време само и само да направим така, че нашите разследващи и нашите разузнавателни служби да узнаят какво се е случило, преди да дадем някаква категорична оценка. Но определено е възможно на борда да е имало бомба", заяви още той.

Междувременно стана ясно, че причината за спирането на авиовръзките между Великобритания и Шарм ел Шейх са прихванати съобщения на ислямисти, обсъждали организирането на "голям терористичен акт в региона". Все повече държави се въздържат от полети до курорта.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

33

Анонимен

преди 8 години

Нали Обама е прочел материалите от разследованието? Но разследването все още не е завършено, а Обама смята: "Възможно е..." По-добре нека да брои до десет и да се успокои, наистина!

32

Боби

преди 8 години

До Шоп 39Знаеш ли колко документация бълва един самолет за един полет? Само предполетния/следполетния чеклист за всеки от пилотите е няколко страници и това след кацане отива в досието. Ами техници електро/ Компютър/ Горивна/ Хидравлична/ Животоподдържаща/ Механика / Карго мастър и т.н. Всичко това отива в досието и е за всеки полет. Изобщо не говорим какво се бълва при проверки.В цялата тая маса документи има забележка Еди кога си се е ударила опашката в бетона при твърдо кацане ...

31

Боби

преди 8 години

До Анонимен 37"УМНИКО" - влез в нета и провери какво значи УМОРА НА МЕТАЛА и ПРОЧЕТИ ИСТОРИЯТА НА КОМЕТ европейския реактивен пътнически самолет първенец.Една микро пукнатина в опорна греда за да стане пукнатина която е опасна за самолета са и нужни доста време и полети. Ако пукнатината беше по херметичния корпус лесно се хваща - теста е всяка година и е пределно *** пълнят салона с оцветен дим под налягане и всички пукнатини веднага стават ясни. А носеща конструкция се проверява РЪЧНО с деф

fallback