Снимка: Reuters
fallback

Вторият пилот на самолета, разбил се във вторник във френските Алпи, е бил нает от нискотарифния филиал на Луфтханза Джърмануингс през септември 2013 г. и е имал 630 летателни часа, прекарани във въздуха. Това съобщи за Франс прес германската авиокомпания.

Oще по темата

Луфтханза не потвърди твърденията, според които един от пилотите е останал да управлява самолета сам, тъй като другият е бил извън кабината, без да може да влезе в нея.

Командирът е имал над 10-годишен опит и повече от 6000 летателни часа със самолети Еърбъс, информира Джърмануингс още във вторник, припомня АФП.

Операцията по претърсването за тела на жертви на мястото на катастрофата бе възобновена тази сутрин, предаде още Франс прес, като се позова на френската жандармерия.
 

/БТА/
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Анонимен

преди 9 години

Невъзможно е да се премести земята близо до самолета на 2000 м. и то откъм страната на полето дето се установил кризисния щаб след катастрофата или друг удобен за кацане терен,но технически решения и подобрения за някаква достатъчна сигурност е възможно,а и има конструкторски бюра особено към авиаторските фирми и ВПК,в принцип почти няма невъзможни разрешения по някои проблеми не чак толкова големи.

12

Вуте

преди 9 години

Така де-"във въздуха",а не в тренажьора.

11

пилот

преди 9 години

Лелеее колко авиационни специалисти е отгледала майка България!!!!!!! Чудя се защо още не сме сложили Луфтханза в джоба си. Тия немци нищо не разбират....Ама ние сме тарикати....

fallback