540 000 евро са стрували новото лого и слоган на Валония. Снимка: архив, Reuters
fallback

Белгийската област Валония е вложила 540 хиляди евро за изработката на ново лого, с което да се рекламира по света, съобщиха местните медии.

Логото е съставено от пет еднакви черни точки, под които е изписан адресът Wallonia.be. В изразходваната сума се включва и измислянето на слоган - "Чувствай се вдъхновен" (Feel inspired).

Анкета сред гражданите на областта показва, че никой не одобрява за подобно начинание да се харчат толкова големи суми, особено при настоящата криза. Местните политици отбелязват в защита на стореното, че френският град Лил е вложил един милион евро по сходен начин, а една от областите в Испания е изхарчила 10 милиона евро за същата цел.

Новото валонско лого ще бъде част от международна рекламна кампания, която започва в края на годината. Целта е привличането на инвеститори и туристи от чужбина. В информациите се отбелязва, че регионът сменя логото си за пръв път от 10 години насам.
 

(БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

Анонимен

преди 10 години

Вижте в какви тъ.анари искат да ви превърнат колонизаторите на света - да одобрявате всякакви такива дивотии - кажете има ли нормален човек, който да мисли, че делата на вавилонската блудница - западнала европа са нормални???

1

асд

преди 10 години

Няма ли кой да каже: "Царят е гол!"

fallback