Royal De Luxe са известни със своите гигантски фигури. Снимка: Ройтерс
fallback

Френска театрална трупа, която вече причини истински фурор в част от Европа със своите огромни марионетни фигури, ще подаде съдебен иск срещу американския концерн Coca-Cola, предаде AFP.

Основаната през 1979 г. улична театрална трупа Royal De Luxe обвинява американската компания, че е използвала за своята тазгодишна коледна рекламна кампания фигура на Дядо Коледа, която имитира гигантска маринетка на Royal De Luxe.

"Coca-Cola се свърза с нас през май, за да създадем за нея коледна реклама. Те искаха висок 12 метра Дядо Коледа, който да се движи като великан“, обяви през тази седмица трупата в Нант. Молбата била отклонена, както и всички други подобни заявки на частни компании.

През декември членовете на трупата с изненада видели рекламния Дядо Коледа на Coca-Cola, един „тъжен плагиат" на театралния гигант. Марионетката Дядо Коледа се изявява в промоционално видео на концерна. Пред висок блок в градски квартал фигурата му се появява от гигантски пакет и с помощта на много деца причинява истинска бъркотия. Royal De Luxe говори за "изнасилване" на своето творение по отношение на "пози, движения, действия, погледи".

Гигантите на произхождащата от Нант театрална трупа Royal De Luxe можеха да се видят вече пред милионна публика по целия свят. За Деня на съединението през 2009 г. в Берлин повече от 1,5 милиона зрители придружиха висока 7,50 м марионетка и гигантският, висок 15 метра неин спътник по пътя им през столицата.

Oще подобни любопитни икономически новини за света четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

35

Анонимен

преди 11 години

Кажи му франсе и не го обиждай повече... няма такива боклучиви ***, от много личен опит го знам...

34

Анонимен

преди 11 години

само не разбрах къде е проблема. От Кока кола са поискали да им направят фигура, французите отказали и от кока кола я направили на друго място. къде е плагиатството. Все пак кока кола са искали фигура, не рекламна стратегия, те стратегията са си я имали , просто им е трябвало някой да направи фигурата. Франсета какво ги бъка това, те нали са отказали

33

Анонимен

преди 11 години

ТАЗИ ЕВРЕЙСКА ПИКОЧ КАКА КОЛА Я ИЗПОЛЗВАМ САМО СРЕЩУ РЪЖДА , ЗАЩОТО ПО ДОБРЕ РАЗЯЖДА РЪЖДАТА ОТ МЕТАЛИТЕ ,ДАЖЕ И ОТ ПРЕОБРАЗУВАТЕЛИТЕ ЗА РЪЖДА ДЕТО ГИ ПРОДАВАТ ПО БИТОВИТЕ ХИМИИ , НО В СЪЩОТО ВРЕМЕ ТРЯБВА ДА СЪМ ПОБЪРКАН ДА ПИЯ ТАЗИ ОТРОВНА ПОМИЯ ,ЗАТОВА ОСВЕН ИЗВОРНА ВОДИЧКА , ПИЯ СИ И ДОМОШАРКА РАКИЙКА СЪС ШОПСКА , ДОМАШНО ВИНЦЕ ЗИМАТА И ЛЯТОТО МНОГО БИРА , РАЗБИРА СЕ С ЯКО МЕЗЕ ПОРАСНАЛО НА КОКАЛ

fallback