Рекламен плакат на словашката армия върху сграда в Братислава. Снимка: TV5
fallback

Най-новата инициатива на словашката армия за привличане на младите е реклама върху презервативи, съобщи TV5. На опаковката на всеки презерватив има снимка на красив мускулест мъж и изречението “Изяви се!”.

Рекламните презервативи са разпространени из цялата страна, а в центровете за подбор на войници се раздават безплатно, уточни говорителят на Министерството на отбраната Зенон Микле.

Екстравагантната рекламна кампания е започнала от средата на септември и има за цел да “привлече младите в армията”, обясни говорителят. Многото нови работни места в частния сектор са се оказали пагубни за словашката армия. Желаещите да се реализират като военни намалява главоломно с всяка изминала година, а армията трябва да стане професионална в началото на 2006 г. с двадесет хиляди войници и четири хиляди цивилни чиновници.

В началото на лятото  военното министерство започна да търси начини за привличане на нови попълнения. Една от многобройните му инициативи бе и парад на млади и красиви жени, облечени в сексапилни униформи, маршируващи из улиците на словашката столица.

След тях вървяха в стегнат строй мускулести красавци, които показваха различни бойни похвати за боравене с хладно оръжие.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback