Снимка: Pixabay

И Джо Байдън, и Доналд Тръмп подложиха на критики социалната мрежа TikTok и дори я обвиниха в източнаване на информация и шпионаж, но ето, че говорейки за предизборна кампания, която влиза в решителна фаза, всичко е позволено. Дори и да си кандидат за президент и да използваш TikTok.

Социалната мрежа вече изглежда не е чак такъв трън в очите на двамата кандидати, защото Тръмп и Байдън я използват, за да стигнат до колкото се повече хора, а с това да си спечелят и евентуални бъдещи гласоподаватели.

Теди Голф, експерт по изготвяне на стратегии, посочи пред Voice of America, че за четири години социалните медии са много променени, а TikTok вече е доминираща сила. В САЩ социалната мрежа е използвана от около 170 милиона американци, допълва Нова.

Ясно е, че социалната мрежа се използва основно от младото поколение между 18 и 29 години, а това е идеалното място за спечелване на избиратели.

И въпреки това, дори когато все повече американци се информират от социалните медии, скорошно проучване установи, че това не е основната причина те да са там. Елиза Шйрър от Pew Research Center посочи пред Voice of America, че когато са запитали потребителите защо се обръщат към ТikTok, те посочили, че причината е търсенето на забавление.

В платформата най-честият източник на новини не идват от публикациите на роднини и приятели, както е във Facebook и Instagram, а от други хора, които не се познават лично. Алгоритмът предлага информация по-голяма, от тази, която следват потребителите.

Експертите подчертават и още нещо - количеството информационен поток в такъв тип социални мрежи е много и е трудно да станеш обект на внимание. Затова за влиятелни личности, като американския президент например, е много важно важно какъв обем от потребители ще бъде обхванат.

Специалистите също така смятат, че инфлуенсърите имат много повече последователи от политиците в мрежата. И точно те може да се превърнат в мениджърите на дигиталните кампании през изборния сезон.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase