Снимка: БГНЕС/EPA
fallback

Компанията Туитър наблюдава голям спад на приходите от реклама, съобщи FOX News.

Водещи рекламодатели са намалили инвестициите за реклама в платформата. Това е станало в периода, в който Илон Мъск придоби компанията.

От там  се опитват да възстановят рекламните постъпления. Предлага се нов план, в който компаниите ще могат да определят как да се разпределят техните продукти в платформата.

Oще по темата

Предлагат се различни варианти, които правят рекламирането достъпно за повече потребители. Подготвя се и платена платформа.

В нея потребителите ще могат да използват съдържанието, без да получават реклами. От октомври четиринадесет от водещите рекламодатели изцяло са спрели да рекламират в платформата.

Самият Мъск обяви, че работи по можели, които да направят платформата наистина привлекателна.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

до 1

преди 1 година

ми сложи си ад блокер е умник или най-хубу гледай Нова.ко ти тря друго. То без тва в онуъ дет му викаш туба, интересните работи не са на бг език..сложна работа

2

Анонимен

преди 1 година

До 1 - Интересно ми е, Нексо колко парички е платило за тая реклама ...

1

Pen

преди 1 година

Хич не ме интересуват тие "социални мрежи". За сега само тубата гледам ама и тока през 5 минути реклама а тази седмица от 10 реклами 8 са за Нексо ....

fallback