Компанията Туитър наблюдава голям спад на приходите от реклама, съобщи FOX News.
Водещи рекламодатели са намалили инвестициите за реклама в платформата. Това е станало в периода, в който Илон Мъск придоби компанията.
От там се опитват да възстановят рекламните постъпления. Предлага се нов план, в който компаниите ще могат да определят как да се разпределят техните продукти в платформата.
Предлагат се различни варианти, които правят рекламирането достъпно за повече потребители. Подготвя се и платена платформа.
В нея потребителите ще могат да използват съдържанието, без да получават реклами. От октомври четиринадесет от водещите рекламодатели изцяло са спрели да рекламират в платформата.
Самият Мъск обяви, че работи по можели, които да направят платформата наистина привлекателна.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
3
до 1
преди 1 годинами сложи си ад блокер е умник или най-хубу гледай Нова.ко ти тря друго. То без тва в онуъ дет му викаш туба, интересните работи не са на бг език..сложна работа
2
Анонимен
преди 1 годинаДо 1 - Интересно ми е, Нексо колко парички е платило за тая реклама ...
1
Pen
преди 1 годинаХич не ме интересуват тие "социални мрежи". За сега само тубата гледам ама и тока през 5 минути реклама а тази седмица от 10 реклами 8 са за Нексо ....