Снимка: Pixabay
fallback
САЩ са изправени пред недостиг на кетчуп. Пандемия увеличи търсенето на малките разфасовки от популярния сос, предаде Би Би Си.
 
"Хайнц", най-продаваната марка кетчуп в света, съобщи, че ръстът в търсенето е подхранван от "повечето доставки за дома и офиса, както и от тенденцията да си вземеш храната за из път".
 
Пакетчетата често се развадават при доставките и замениха бутилките на масите в ресторантите.
 
Компанията обяви, че ще ускори производството на малките разфасовки.
 
Вече са направени промени в производствения процес, "но търсенето е по-голямо от доставките".
 
Създадени са множество нови производствени линии във фабриките и е разработен безконтактен диспенсър за кетчуп.
 
Цените за кетчупа в малките разфасовки са скочили с 13% от януари 2020 г., сочат данни на "Уолстрийт джърнъл", който съобщи, че мениджърите в ресторантите използват "генерични версии" и търсят алтернативи.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

28

Амам ма нема кво

преди 3 години

САЩИСАНИТЕ ИЛИ ДА СЕ ХВАЩАТ ЗА МОТИКАТА ИЛИ ГЛАД ПЕЧАТАНИ ХАРТИЙКИ НЕ СЕ ЯДАТ

27

РЕПТИЛ

преди 3 години

Това е жива отрова. Не ви препоръчвам изобщо да ползвате купешки кетчуп, камо ли произведен в САЩ.След това не се чудете как така се получи, че САЩ даде най-много жертви при едно респираторно вирусно заболяване известно още като КОВИД-19.

26

Анонимен

преди 3 години

Що за глупава статия

fallback