Снимка: Pixabay
fallback

Докато хората поставят последните си коледни подаръци под елхата, американските търговци на дребно се готвят за рекордно връщане на подаръци, закупени онлайн по време на втората вълна на коронавируса предава Ройтерс.

За да направят процеса по-ефективен, компании за търговия на дребно като Walmart и Target позволяват на купувачите да оставят нежелани подаръци на специални места за връщане на FedEx или United Parcel Service.

Други като Best Buy, Dick’s Sporting Goods и Nordstrom предлагат възможности на клиентите си да връщат стоки, без да слизат от колата си за първи път, тъй като усилията за спиране разпространението на COVID-19 водят до затваряне на магазини или намалявате на броя на клиентите, които могат да влизат вътре.

Връщанията ще нараснат тази година. Купувачите, които искаха да избегнат препълнените магазини, се насочиха към интернет, където по традиция процентът на върнатите стоки е по-висок. Компаниите за търговия на дребно са подложени на натиск и да направят процеса възможно най-гладък за купувачите, които искат да задържат като дълготрайни клиенти, както и за UPS и FedEx, които са залети от пакети.

Дори някои търговски центрове се стремят да улеснят връщането на стоки за наемателите си. Mall of America и Simon Property Group си партнират с Narvar, компания за управление на върнатите стоки, за да елиминират необходимостта купувачите да принтират етикети за връщане за пакетите, които оставят.

Още икономически новини четете в Investor.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

13

Анонимен

преди 3 години

Пийте си белината и не се обаждайте.

12

Анонимен

преди 3 години

ами да, не е като да караш ваксини с бус за салами, хаха

11

Анонимен

преди 3 години

В САЩ, американците крадат стоки и ги връщат на касата и вземат парите.

fallback