Снимка: Reuters
fallback

Президентът и главен изпълнителен директор на американския самолетостроител Boeing Денис Молънбърг ще заяви пред Сената на САЩ, че авиокомпанията знае, че е допуснала грешки и полага всички усилия за решаване на проблемите със своя самолет 737 МАКС (737 Max), предаде Асошиейтед прес, цитирайки писмени изявление, което той ще направи днес пред сенатската комисия по търговията.

Oще по темата
"Поучихме се от тези инциденти и все още се учим", се казва в изявлението на Молънбърг. "Знаем, че сме допуснали грешки и сме сбъркали в някои неща. Признаваме това и работим да ги оправим", добавя той.

Влиятелен конгресмен заяви вчера, че Boeing е трябвало да направи нещата правилно още първия път, преди 737 МАКС да започне да превозва пътници, пише БТА.

Очаква се Молънбърг да бъде изслушан от комисията по търговия на Сената на САЩ, а утре - от Комисията по транспорт на Камарата на представителите. Боинг публикува снощи подготвеното изявление на главния си изпълнителен директор.

Смята се, че системата за управление на полетите на Боинг 737 МАКС е отговорна за две авиокатастрофи с 346 човешки жертви, припомня АП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

40

Анонимен

преди 4 години

сега остана да видим и грешките на ф16 блок 70....Боинг ви пожелава приятно пътуване на този и онзи свят

39

Анонимен

преди 4 години

Тук се пишат някакви неща за аутсорсване към Индия. Мкас е военна система, ползвана е за първи път на някакъв бомбардировач и след това е приспособена към гражданските самолети. Шансът да аутсорснат военна система към страна, която си купува изтребители от Русия е 0 (нула)! Така че не обвинявайте индийците, те ако са участвали е било в някаква подсистема, но не и в цялостния дизайн. Вина си носята малоу.мните програмисти и продажните мениджъри, които са замазали лошите данни от тестовите пилоти.

38

Анонимен

преди 4 години

До Сата НАТОПак си дойде на темата, пизденыш! Руският МС-21 ще обслужва руските авиолинии, нямат възможности да го тиражират толкова масово, засега! Ако освен в Иркутск започнат да го произвеждат в Казан, Таганрог и нам къде си, ще бъде купуван по цял свят. Освен с качествата си и с цената, а това хич не е без значение. А ти си презряна злобна и гнъсна твар, срака вонючая!Ще бъде забавно, ако руснаците изведнъж решат да обявят титана за стратегическа стока и спрат да го изнасят...

fallback