Снимка: Pixabay
fallback

Потребителите на LinkedIn в България растат с 10-15% на година. Приходите от реклама на платформата се очаква да са близо 2 млрд. долара през 2020 г. Според анализатори и изпълнителният директор Джеф Уинър след придобиването на компанията от Microsoft през 2016 г., спадът е преодолян.

Наблюдава се ръст от 30% на годишна база, коментира Александър Кръстев, преподавател в НБУ, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

"2019 г. бе много успешна за LinkedIn от потребителска гледна точка. Компанията дълго време се пазеше от големи нововъведения и успя да изостане от останалите платформи. През миналата година те разбиха консерватизма и приложиха нови функционалности като бутони за реакция, които са доста различни от тези във Facebook".

Кръстев сподели щастието си от факта, че платформата е върнала сегмента със събитията.

Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

3

Служител

преди 4 години

Ако си човек на шефа / любовница, то нито дипломи, нито богато портфолио ще те спаси!Коментар 3 си го е казал правилно. При нас също наемат по роднински връзки - без обява, или поне такава не съм видял през последните 7 години!

2

Анонимен

преди 4 години

Да чакаш да те извикат от там, е като да чакаш от умрял писмо - освен, АКО снимката не е с дълги крака и по възможност руса, защото народа не случайно си го е казал - "Русо гладно няма"...Момченцата с висшето нямат шанс пред една кака !ФАКТИ дами и господа. Вижте какви хора назначават в компаниите ви !Направо съм отвратен - меко казано...

1

Анонимен

преди 4 години

Да осъществят контакт и да те наемат са 2 съвсем различни неща. Има софтуер - въвеждаш параметрите на кандидата и той разпраща писма. Който отговори получава покана да подаде документи и процедурата по отхвърлянето започва. На практика, в момента няма процедури по избор на кандидат, а процедури по отхвърляне на неподходящите.

fallback