Снимка: Pixabay

Потребителите на LinkedIn в България растат с 10-15% на година. Приходите от реклама на платформата се очаква да са близо 2 млрд. долара през 2020 г. Според анализатори и изпълнителният директор Джеф Уинър след придобиването на компанията от Microsoft през 2016 г., спадът е преодолян.

Наблюдава се ръст от 30% на годишна база, коментира Александър Кръстев, преподавател в НБУ, в предаването "Бизнес старт" по Bloomberg TV Bulgaria.

"2019 г. бе много успешна за LinkedIn от потребителска гледна точка. Компанията дълго време се пазеше от големи нововъведения и успя да изостане от останалите платформи. През миналата година те разбиха консерватизма и приложиха нови функционалности като бутони за реакция, които са доста различни от тези във Facebook".

Кръстев сподели щастието си от факта, че платформата е върнала сегмента със събитията.

Цялото интервю можете да гледате във видеото ТУК

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase