снимка: Ройтерс
fallback

 Корейският производител на потребителска електроника Samsung Electronics Co. представи нова гама евтини смартфони за Индия, с които се стреми да спечели клиенти на най-бързо развиващия се пазар на смартфони в света и да си възвърне дела, загубен за сметка на Xiaomi Corp. и други китайски конкуренти.

Трите устройства от серията M, всяко с цена под 20 000 рупии (283 долара), ще бъдат предложени от 5 февруари в онлайн магазина на Samsung India, както и в Amazon India, заяви южнокорейският производител. Най-евтиният от гамата ще се продава за по-малко от 10 000 рупии. По-късно компанията ще пусне устройствата и на други пазари.

„Серията се насочва изцяло към милениълите*, които съставляват една трета от 1,3-те милиарда население на Индия и половината от онлайн купувачите в страната“, казва пред Bloomberg Асим Варси, старши вицепрезидент на Samsung India.

Със засищането на продажбите на смартфони на западнитe пазари всеки производител - от Apple Inc. до Samsung и Xiaomi, търси нови клиенти в Индия, за да повиши своите продажжи. Втората по големина на населението страна в света е и най-бързо растящият пазар. Все пак само 24% от индийците притежават смартфони, така че има достатъчно възможности за достигане до нови клиенти.

„Битката в Индия е за сегмента от среден и нисък клас на смартфони, който е огромен", каза Аншул Гупта, анализатор в Gartner Inc., базиран в Мумбай. "Всеки продавач, който търси обем, приходи или пазарен дял и се стреми да бъде сред първите пет, ще трябва да оперира в този сегмент".

Целия материал вижте в Investor.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

2

икономист

преди 5 години

Какво ще се случи, когато и индийския пазар се засити откъм всякакви продукти, и икономиката им на свой ред започне да бълва същите? Някой скоро задавал ли си е този въпрос.

1

img456123

преди 5 години

Досегашните нисък клас телефони на Самсунг бяха пълен та-шак. Хората ги купуваха само заради името.

fallback