снимка: Ройтерс

Директорът, който управлява огромния бизнес на Google с онлайн реклама, се оттегля от поста си – рядко случващ се трус във висшия мениджмънт на интернет гиганта, пише Wall Street Journal.

Шридар Рамасвами, който съблюдава рекламите в Google през последните пет години, поема нова роля в компанията за рискови инвестиции Greylock Partners. Новината беше обявена от инвестиционната компания в публикация в блога ѝ в понеделник. Говорителка на Google е потвърдила информацията по имейл.

Рамасвами ще бъде заместен от Прабхакар Рагаван, интернет ветеран, който е ръководител на пакета приложения за продуктивност на Google, който включва Docs, Drive и Gmail.

Google е глобален лидер в бизнеса с дигитална реклама, а подразделението остава основно за компанията, въпреки че тя се насочва към растеж и в други области. Рекламите и промоционалните послания, които тя позиционира редом до резултатите при търсенето при YouTube видеата и на мобилни устройства, все още носят около 85% от приходите на компанията майка на Google – Alphabet. 

Защо се забавя растежът на рекламата вижте в продължението на материала в Investor.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase