снимка: Pixabay

 Google прави втори опит в рамките на по-малко от година да защити рекламодателите в своите канали в YouTube от това да бъдат асоциирани с видеа, включващи насилие, омраза или лоша реторика, предава Ройтерс.

Съгласно новите стандарти Google ще премахне рекламите от "значителен" брой от своите канали в YouTube, 99% от които са генерирали под 100 долара от реклами през миналата година, обяви компанията.

Google обещава да накара хората си да преглеждат всяка секунда от най-популярните видеа, отговарящи на условията за рекламиране, като това ще се случи до края на март по целия свят. Освен това фирмата променя и условията за създаване на търговски канали.

"Въпреки че миналата година предприехме няколко стъпки да защитим рекламодателите от неподходящо съдържание, знаем, че трябва да направим повече, за да се уверим, че техните реклами вървят редом със съдържание, което отразява техните ценности", коментира Пол Мърет, вицепрезидент на Google, отговарящ за видеото и анализите.

Предишната вълна от промени в политиките на компанията се случи, като над 250 рекламодатели спряха рекламата си в YouTube миналата пролет след статии в новините, които показват, че въпросните реклами са показвани редом с екстремистко съдържание.

Целия материал четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase