Снимка: flickr
fallback

Google, Apple, Microsoft, Amazon и Facebook са петте най-скъпи бранда в света, сочи годишният съвместен доклад на британските компании Дабъл ю Пи Пи (WPP) и Кантар Милуорд Браун (Kantar Millward Brown), озаглавен Брандз глобал топ 100.

Челната тройка и тази година е непроменена, а Amazon е успяла да подобри показателите си и да се качи от седмо на четвърто място, докато Facebook запазва петата си позиция.

Приходите на тези пет компании са 25 на сто от приходите на всички 100 дружества, които са влезли в класацията.

Общата стойност на участващите в изследването брандове е нараснала с 8 на сто от 3,4 трилиона долара през 2016 година до 3,6 трилиона през 2017 година.

"В рейтинга Брандз глобал топ 100 доминиращи позиции имат интернет гигантите, които работят на световната сцена от първия си ден и са изградени върху мощни и иновационни платформи", коментира ръководителят на Брандз в Кантар Милуорд Браун Питър Уолш.

Авторите на изследването са анкетирали над три милиона потребители по цял свят за отношението им към 120 000 търговски марки, представени на 50 пазара в света. Освен това предвид са взети различни финансови и бизнес показатели на компаниите.

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

9

Анонимен

преди 6 години

Дадох им ваканция

8

Анонимен

преди 6 години

При наличието на технологии тоя *** е илюзия

7

Анонимен

преди 6 години

Вчера спрях кабелната мисля да неня пускам поне докато не се оправи т.е да не снежинкова а дотогава чао

fallback