Снимка: архив, Ройтерс

Електронната търговия в България се увеличава средно с 23% на година, а 1,1 млн. са потребителите, които пазаруват онлайн, като това са 19% от населението над 15-годишна възраст.

Средната сума, която един потребител отделя за онлайн покупки на година, е 262 евро, като самолетните билети и настанявания и пакетните туристически пътувания са най-популярните групи услуги, поръчвани онлайн.

Най-популярните продуктови групи, поръчвани онлайн, са дрехи, ИТ продукти, забавления, обувки и лайфстайл продукти.

Това показват данни на браншовата организация за онлайн търговия Ecommerce Europe, цитирани по време на семинар, на който са били представени възможностите за извършване на онлайн продажби, съобщи пресцентърът на СИБАНК.

Много млади предприемачи искат да се възползват от възможностите на електронната търговия, но нямат нужната професионална експертиза и опит.

Решение за това може да бъде онлайн магазин, който е съобразен изцяло с индивидуалния проект и специфичните изисквания на всеки клиент, но при условие, че дигиталните продажби се извършват със сигурно и надеждно платежно средство за електронен магазин, обясняват от банката, ръководена от Петър Андронов.

Продължението четете на Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase