Снимка: архив Reuters

Какво се случва в Космоса? НАСА обяви, че е направила ексклузивно откритие, което ще разкрие на специална пресконференция. Брифингът е насрочен за утре в 20 часа българско време.

Изявлението ще бъде направено в централата на НАСА във Вашингтон. От космическата агенция не разкриха за какво става дума.

Единственото, което открехнаха, е че новината ще съдържа информация за планети извън Слънчевата система.

НАСА организира подобни пресконференции, само когато трябва да съобщи за наистина големи открития, напомня БТА.

В събитието ще участват някои от най-високопоставените служители на агенцията и други учени.

Експерти ще отговорят и на въпроси, зададени в Тwitter с хаштаг #askNASA, съобщиха още от космическата агенция.

При последната си голяма пресконференция от подобен род НАСА обяви, че на Марс има течаща вода.

Тогава от космическата агенция разкриха, че течаща вода има през по-топлите сезони на Червената планета.

Откритието бе съобщено на извънредна пресконференция, излъчвана на живо по цял свят и у нас. На нея учените обясниха, че наличието на вода е реална предпоставка и за съществуването на живот на Червената планета.

И тогава новината бе предшествана от съобщение на космическата агенция, че предстои да бъде обявена сензационна новина.

Какво е новото откритие на НАСА ще разберем след броени часове.