Снимка: БТА
fallback

Германският автомобилен гигант Фолксваген (Volkswagen) от днес е спрял продажбата на някои коли с дизелов двигател в Австралия - нов епизод от световния скандал с манипулиращия софтуер, предадоха световните агенции.

Фолксваген груп Австралия (Volkswagen Group Australia) посочи в комюнике, че е имало среща на нейни представители с властите вчера.

Oще по темата

"Те бяха информирани за стратегията на Фолксваген в Австралия", целяща да се отговори на безпокойствата, свързани с разкрития софтуер за манипулиране на показанията от тестовете за отделяните емисии от дизелови двигатели на Фолксваген, се допълва в комюникето на Фолксваген.

Групата Ауди Австралия (Audi Australia) също обяви, че временно е прекратила продажбите на коли, засегнати от този софтуер. (БТА)
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

18

do 16

преди 8 години

Хванал си много кофти серия. Това е автомобил от годините на кооперация с Генерал Моторс. Всички Мерцедеси от това поколение, не зависимо дали са Е-класа или C, CLC, C coupe имат страшни проблеми с двигателите. Внимавай за веригата. Моята се разпъна на 123 000 км, понеже е само единична (по-слаба от двойната) и няма механичен обтегач, ами само маслен. Т.е. всяко студено палене е придружено с тракане идващ от хлабава верига. И така веригата изяжда много бързо зъбците на валовете. Просто съвет.

17

Анонимен

преди 8 години

Аз карам ФВ дизел и няма да искам никакви пари или съдилища. Колата все още е в нормите по европейското законодателство и си гори 4,5-5 л / 100! Една кола от 2005 изхвърля много повече мизерии, така че за мен всичко е една голяма добре скалъпена истерия. ФВ го разклатиха много яко! Просто порасна много бързо и не беше се подготвила за икономическо-политически войни на световно ниво.

16

do 23

преди 8 години

Германия отдавна е в 21 век и движението със 150 км е БАВНО! Защото в Германия има 3-лентови магистрали и огромни разстояния и за разлика от крепостният българин, там всеки селянин пътува от вкъщи до работа между 50-150 км в едната посока. И за това е необходима скорост, която естествено е достижима само чрез инфраструктура. Вместо да се слагат безсмислени електронни ограничители, ЕС трябва да контролира парите, които са предназначени за пътища, че да не се крадат безобразно като в България!

fallback