Снимка: Reuters

Клиентите на американската кафе верига Starbucks в САЩ ще могат в бъдеще да разменят бонус точки от услугата за стрийминг на музика Spotify за безплатни напитки. Двете компании са подписали споразумение за сътрудничество, заяви Starbucks във вторник.

Според клаузите шведската стрийминг услуга ще бъде интегрирана в приложението на Starbucks за смартфони. В допълнение служителите на веригата за кафе ще могат да създават списъци за изпълнение на музика в Spotify и да ги пускат в магазините.  

„В светлината на последните събития в музикалната индустрия и нарастващото използване на стрийминг технологии е естествено да си партнираме със Spotify“, заяви президентът на Starbucks Кевин Джонсън. Клиентите на компанията вече имат на разположение "нов начин", по който да се наслаждават на любимата си музика. Сътрудничеството ще стартира през тази година в над 7000 магазини на Starbucks в САЩ, а по-късно ще бъде продължено и в Канада и Великобритания.

Starbucks отдавна е важен партньор за музикалната индустрия – през последните 20 години веригата предлагаше в магазините си продажба на CD-та. От 2004 г. клиентите могат да си поръчат в някои обекти и запис на създадени от тях самите дискове. През март тази година компанията обаче реши да се оттегли от CD бизнеса. През миналата година в САЩ за първи път музикалните стрийминг оферти надминаха продажбите на CD-та. Страната е най-големият музикален пазар в света.
 
Oще подобни любопитни новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase