През 2014 г. Netflix е продължила да „краде“ потребители от американските доставчици на кабелна телевизия.
Скорошен доклад на Nielsen разкрива, че над 40% от домакинствата в Съединените щати имат достъп до абонаментни видео услуги като Netflix, Hulu Plus или Amazon Prime Instant Video. Това е с 36% повече спрямо 2013 г., пише BGR.
Това не е единственият знак, че кабелната телевизия отбелязва спад.
През третото тримесечие на 2014 г. SNL Kagan обяви, че 10,5 млн. американски домакинства имат достъп до широколентов интернет, но не са абонирани за кабелна телевизия. От друга страна кабелните абонаменти постоянно намаляват, а телевизионните рейтинги спадат.
Повечето семейства се научават да живеят без кабелна телевизия, а докато премиум каналите започват да отделят своите специални услуги, ще има все по-малко причини потребителите да плащат за телевизионни абонаменти.
„Пейзажът създаде нови конкуренти на традиционните доставчици на видео и аудио съдържание с появата на относително малък брой дигитални лидери, които не само искат да се конкурират помежду си, но и да просперират значително в тази сфера“, твърди вицепрезидентът на Nielsen Доуниа Турил.
Повече новини за технологии можете да прочетете в Investor.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
9
gost4
преди 7 годиниГледам минат двама с един лаптоп цъкат един час на него снежинките стоят интересна управия
8
gost
преди 7 годиниОт 100 канала гледаме 15 максимум 20 останалоте бокл'ук
7
Не Благодаря
преди 9 годиниЗащо трябва да плащам за пакети от канали който са напълно безплатни За да пълня гушата на някой за десет метра кабел в продължение на година или две