Илюстрация: TFL Facebook page
fallback

Лондон  определено се вълнува за новите влакове в метрото си. През миналата седмица британската столица разкри за първи път как ще изглеждат новите превозни средства. Когато мотрисите бъдат пуснати в експлоатация за първи път около 2025 г., те ще донесат доста нови подобрения за хората, които ги използват, пише The Verge.

Новият дизайн на влаковете ще позволи разхождането на пътниците по цялата им дължина. Това ще освободи голямо пространство, което преди се губеше при отделянето на вагоните. Входовете пък са разположени равномерно и разполагат с двойни врати, което означава, че хората ще могат да се качват и слизат много по-бързо от мотрисите.

Новите влакове са по-къси, което ги прави по-гъвкави. Така те могат да спират по-близо до самата станция, така че между тях и пода да не се образува дупка.

Превозните средства разполага с редица малки подобрения, сред които ленти от LED светлини по вратите, които могат да мигат в червено, за да предупреждават пътниците кога вратите се затварят. Освен това всички реклами и означения във влаковете ще бъдат показвани на дигитални екрани вместо на хартия. Някои от линиите на метрото, които минават най-дълбоко под земята, за първи път ще разполагат с климатици.

Във влаковете ще има безжичен интернет. Едно от най-важните нововъведения обаче е, че влаковете ще са без водачи, въпреки че се предвижда да има персонал, който да работи в мотрисите.

Как ще изглеждат новите метровлакове в Лондон можете да видите в галерията на Investor.bg!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

10

До стажанта-преводач

преди 9 години

И как точно по-късата дължина на влака ще им позволи да спират по-близо до станцията и да няма дупка между влака и пода? Въобще някой проверява ли това, което се опитвате да превеждате?

9

Анонимен

преди 9 години

Споко пакитата в лъндън ще ги направят на г*з новите влакчета за по малко от месец

8

пфф

преди 9 години

Така като чета, въпросните "нововъведения" ги има дори в метрото в Букурещ още от преди 5-6 години. В метрото в Лондон верятно истинските въведения ще са в това как влаковете се представят и какви автоматизирани процеси и защити имат, но Нюз.бг нали са си от село - явно ги вълнува само "грима" на влаковете...

fallback