Снимка: thedaily.com
fallback

Обявеният за революция в онлайн медиите дигитален всекидневник „The Daily” е регистрирал солидни загуби в първото тримесечие от появата си на пазара.

Ексклузивното платено издание за iPad е първото по рода си, но очевидно все още не се радва на особена популярност, коментират анализатори.

Абонаментът за „The Daily” е 0,99 долара на седмица, или 34,99 за година. Решението да се изискват пари за новинарски дигитален вестник засега не дава резултат.

Загубите за издателите News Corp. (медийният гигант на Рупърт Мърдок) в първите три месеца от стартирането на изданието са 10 милиона долара.

От компанията обявиха, че приложението им за таблета на Apple е свален над 800 хиляди пъти от февруари насам. Но не уточниха колко хора са се възползвали от платените услуги на "The Daily".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

17

Анонимен

преди 12 години

мърдог е *** ! :)

16

бай Георги

преди 12 години

Сигнализирано е, че коментарът е против правилата на сайта. Проверява се от модератор.Напълно съм съгласен с 9

15

Мен

преди 12 години

Дъртото *** Мърдок - некролога му се подава от джоба а мършата смотана иска парите на хората да взима с нищоправене. Да умреш дано по-скоро *** смотан ама не преди да видиш фалита си. Пък като пукнеш, куче мръсно, ние ще вдигнем наздравица.

fallback