Как постъпваме, когато, търсейки удовлетворяващо професионално развитие, решим да сменим работата си?
Пилеем време и емоции?
Напротив, като практични хора се насочваме към интернет.
Виртуалните портали за предлагане и търсене на работа са все по-предпочитан посредник между кандидати и работодатели на българския пазар на труда.
Скъсяват дистанцията, функционални са и дават възможност за селекция на обявите съгласно собствените ни интереси.
Именно на тези показатели залага Rabota.bg – един от най-новаторските сайтове в своя сегмент. Следвайки актуалните тенденции в световен мащаб, порталът стартира серия планирани промени, ориентирани към по-лесна навигация и по-директно общуване между търсещите и предлагащите работа у нас.
Първата промяна - групирането на обявите по браншове и разполагането на най-атрактивните от тях на заглавна страница, освен прегледност, цели и максимално таргетиране на аудиторията.
Лидерските позиции на категории като „Интернет и Технологии“, „Администрация, HR, Счетоводство“, „Маркетинг, Реклама и PR, Продажби“ са продиктувани от динамиката на съответните сфери, без това да ощетява и по-специфичните професионални полета, като “Биотехнологии и Фармация“ например.
Сред предимствата на Rabota.bg са още опцията за публикуване на VIP обяви – най-интересните предложения за даден сектор, както и комуникацията на портала с други популярни сайтове от портфолиото на Инвестор.БГ АД - таргетирани обяви се визуализират като RSS канали в Dnes.bg, Automedia.bg, Zip.bg.
Амбицията на проекта, събрал близо 15 000 работодатели и 104 000 кандидати, е да предложи по-ефективен подход в търсенето и предлагането на работа и да помогне на кандидатите и на работодателите да вземат правилните решения.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар