Снимка: Корбис
fallback
Ново изследване на Jupiter Research, авторитет в интернет статистиките и пазарните проучвания онлайн, показва, че съдържанието, генерирано от потребители (блогове, форуми и т.н.), имат все по-голямо влияние върху онлайн пазаруващите.

"Гласът на потребителя никога преди не е бил по-силен", казва Дейвид Даниелс, вицепрезидент и директор по изследванията в Юпитер Рисърч.

"Той влияе на поведението на клиентите и на начина, по който компаниите действат. Предприемчивите маркетолози не само преглеждат блоговете и форумите и мненията на потребителите. Те го изучават и разработват стратегии за растеж и развитие на техния бизнес", допълва Даниелс.

По-интересните статистики от проучването са:

 

  • 77% от пазаруващите онлайн за използвали ревюта, писани от потребители и тези, които ги намират за полезни, е по-вероятно да бъдат лоялни към препоръчаните онлайн магазини.
  • Потребителите, които публикуват мнения във форуми - позитивни или негативни, прекарват 22% повече време онлайн, отколкото останалите.
  • Компаниите помъдряват и започват да осъзнават влиянието на ревютата и мненията на потребителите. 90% от големите компании смятат, че препоръките от клиентите са важни и влияят на решенията за покупка на останалите клиенти.

В случай, че все още не сте запознати с блоговете, blog.start.bg има отговорите на вашите въпроси.

Ако пък търсите български форуми, със сигурност можете да започнете от forum.start.bg.

Още интернет новини

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback
fallback