Снимка: Helpbook

В платформата на Helpbook.info получихме куп жалби по повод покупки на некачествени стоки.

Наш потребител поръчал медицински тест комплект за откриване на стрептококи. Каква била изненадата му, когато при отварянето установил, че описанието изобщо не отговаря на съдържанието- инструкциите за употреба били неприложими, а разтворът крайно недостатъчен.

Друг наш потребител закупил пържоли от скара на дървени въглища, като още преди това се усъмнил в качеството на храната, заради силната неприятна миризма, която усетил.

„Освен това когато приближите самото заведение се усеща миризма на развалено месо и на всичкото отгоре човекът, който работи в заведението преди да сложи в кутийката пържолата на клиента, който беше преди мен на опашката, замириса още преди да я сложи в кутийката! Моля да се направи незабавна проверка на заведението преди някой да се е натрови по-сериозно.“

Получихме и пореден сигнал за поръчка на хранителни продукти с изтекъл срок от голяма търговска верига. В случая това били яйца, а всички знаем до какво може да доведе консумацията на точно такъв развален продукт.

Хлебарка в хляб? Може, защо не. Явно пловдивска пекарна предлага и екстри към печивата си.

С останалите сигнали можете да се запознаете в платформата на Helpbook.info, където можете да подадете оплакване към отговорните институции, които да предприемат действия по решаване на проблема и да бъдете уведомени писмено за предприетите мерки.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase