Снимка БГНЕС

Всички помним слънчевите брегове и златните пясъци на родното Черноморие през 80-те години, което беше наравно със Средиземноморието и беше най-предпочитаната дестинация, особено за Източна Европа. Всеки, който не е ходил скоро на нашето Черноморие, може да види туристическия продукт, който се развива много позитивно.

Това коментира пред БНТ служебният министър на туризма Евтим Милошев.

"Трябва да отбележим, че сме в ситуация на много сериозна конкуренция от нашите съседи - Турция, Гърция, Хърватия, Кипър - това са държави с много сериозна политика, с много сериозна инвестиция в рекламата на своя туристически продукт. Времената се менят, но доброто, хубаво, наше Черноморие съществува", поясни министърът.

Туристическият продукт, който се предлага, включва всичко - настаняването, храната, легловата база, обслужването, транспортната свързаност.

"Тези съществуващи самобичуващи се констатации, че сме се бетонирали и само с алкохолен туризъм се занимаваме и при нас идват най-евтините туристи, смятам че са много пресилени и много крайни", уточни Милошев.

Според него, не само в туризма, а и във всичко, е въпрос на комуникационна стратегия. По нашето Черноморие може да се предложи продукт за всякакъв вкус за всякакъв посетител и за всеки вид туризъм.

"Ние сме туристическа държава, при нас идват много чужденци и трябва да имаме едно много позитивно отношение към тях. Традиционно имаме много добри специалисти, имаме училища и колежи, където обучаваме кадри. В момента най-големият ни проблем е липсата на работна ръка, не само в туризма, разбира се", каза още Евтим Милошев.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase