Месеци преди началото на летния туристически сезон - рекламата за Южното ни Черноморие започна. Предвидени са 2,4 млн. лева. Билбордове в столиците на големи европейски държави и реклами по метростанции и автобуси ще привличат туристи в Бургас и съседните морски общини. Към тази идея прибавяме и мощна онлайн реклама, обявиха от Министерството на туризма.
"Говорим за маркетингови стратегии, които ще бъдат използвани и приложени в страни от цяла Европа. Ще се реализират чрез общини и туроператори. Община Бургас, в партньорство с няколко съседни, ще бъдем рекламирани в Полша, Великобритания, Скандинавските страни. Ще се опитаме да си върнем добрите позиции в Германия", съобщи зам.-кметът по туризъм и спорт на Бургас Манол Тодоров в ефира на "България сутрин".
По думите му по-масирана кампания за летния сезон се очаква към края на януари и средата на февруари.
"Различни билбордове, табла в метра, автобуси, видеа. И дигитална реклама. Надяваме се на силен летен сезон. Южното Черноморие може да предложи интересен целогодишен туризъм", каза още Тодоров.
Гледайте целия разговор във видеото.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Коментари Напиши коментар
11
Магелан
преди 3 месецаШок и ужас.Прие се идеята на кмета Николов за започване прокопаването на канал от Черно море Бургас до София.Панчаревското Езеро.И нашето моренце на псевдошопите селендури да им е до тях.Няма да се харчат и блъскат по пътищата до Гърция,Турция и магистрала Тракия.А и канала ще бъде плавателен за кораби и ще има и алтернативен път атракция пасажер .София Бургас и обратно.Шопите направо ще си идват по канала с яхтите да ги карат в Голямото истинското Черно море.Ще се облечи трафика по Тракия.
10
Анонимен
преди 3 месецаДа бе някой билборд с пиана украинка или пиян украинец
9
Дано
преди 3 месецатази снимка да не е от рекламните, че получавам сърцепляскане като я погледна! Аз съм бургазлийка и не ми се стъпва на плажа в Бургас, а и изобщо в България, и просто не мога да си представя защо някой мазохист би харчил пари да дойде доброволно... За съотношението на "качеството" и цените на "туристическите услуги" няма да отварям дума, че ми е писнало, пък и тук количеството букви е ограничено. Освен това, всичко нелицеприятно така или иначе се трие.