Снимка: БГНЕС
fallback

Социологическо проучване в София е показало, че над 60% от хората не обръщат никакво внимание на рекламните брошури, които намират в пощенските си кутии.

Oще по темата
Проучването е на агенция "Тренд". Проведена е през април като част от проекта „СТОП на рекламата!“.

Според изследването само година след стартиране на механизма “Стоп на рекламата”, той вече е разпознаваем от 30% от анкетираните. 10% от анкетираните твърдят, че вече имат залепен стикер “Стоп реклама”, а други 2% са имали, но е бил отлепен. Според мнозинството от тях след поставянето на стикера той е дал резултат. При 46% рекламата е намаляла значително, а при 25% е спряла напълно.  

Столичани масово смятат, че ако търговските вериги спазват ограниченията срещу неадресната хартиена реклама, това ще допринесе за опазването на околната среда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

26

Анонимен

преди 10 месеца

Науката твърди, че хората развиват огромен интерес към билбордовете само дни след интервенция в челния лоб. Но тези хора са единици, и наистина ли инвестициите в реклама са предназначени за тях? Може би не си струва, като теглиш чертата.

25

До как да спре

преди 10 месеца

"Докато хапвате" си е като от реклама. Всички "хапваме" постоянно. Много е дразнещо. Много реклами си изгледал, не се преструвай.

24

Анонимен

преди 10 месеца

Рекламите са за какво да не купувам,а не какво да купувам

fallback