Снимка: БГНЕС
fallback

„При положение, че тези деца ги учим да минават с 30 км/ч, отговорността е на семейството да не дава на този човек да се качи в 12 часа. Отговорността е на семейството на първо място”. Това обяви пред Нова инструкторът Йонко Иванов.

Oще по темата

Едно от предложенията на автоинстукторите е младите шофьори да имат придружители през първата година. Идея, която от 2005 година досега така и не залегна в законите. От 1994 г. в Германия има подобен закон, а статистиката е красноречива – 20% спад на тежките катастрофи.

Пропуски има и в обучението, подчертава Иванов. „Две години ни лъжат, че ще има 28 полигона за екстремно шофиране - на хлъзгаво, мокро и заледено. Къде са полигоните? Как този млад човек ще се научи да спира на мокро, няма как да ги учим. Слагаме им найлони да спират на него”, призна инструкторът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

27

Анонимен

преди 1 година

Ами ако nuшлeмeтo не ще да слуша придружителя си? Или ако този придружител е още по-шантав от младото шофьорче?

26

Варналиев

преди 1 година

Синът ми кара сега шофьорски курс. Не го учат на полигон - нито паркиране, змейка,естакада, кошара, нито на извънградско. НЯМА ЛИ ЕДИНЕН СТАНДАРТ ЗА ТОВА? САМО ВЗЕМАТ ПАРИ И ТОВА Е!!! После , летят камикадзета по улиците само с газ, спирачка без никакви умения. А разни дебелосерци инструктори искат още да вдигат таксите.

25

Анонимен

преди 1 година

До Сливен__АКО КАРАШ БАВАРЕЦЪТ НОМЕР 7777 СЕ ОГЛЕЖДАЙ, ЗАЩОТО ГАЛя БАВАРЦИ 7777 С МОЯТ РЕМИНГТЪН M40A5!!!

fallback