Снимка: БГНЕС

След летния сезон, от туристическия бранш се подготвят за зимния. Според Мариян Беляков, предизвикателствата за този сезон са инфлацията, и икономическата криза.

Още по темата

"На всеки две седмици ни налагат да преосмисляме част от стратегиите си и от сметките си за зимния туристически сезон, отбеляза изпълнителният директор на "Пампорово" АД пред БНТ.

"Инфлацията рефлектира върху всеки един компонент от крайния продукт, като тя също е непредвидима в момента. Опитваме се под някаква форма да дадем някаква относителна предвидимост на това, което нашите гости следва да очакват през зимния сезон", посочи той.

Новото е, че е пусната в продажба лифт карта до 20 ноември, която се продава на миналогодишни цени, и може да бъде използвана от датата на откриване на сезона до датата на закриването му, като тя се активира през първото преминаване през турникетите. Цената е 75 лв. дневна карта.

Според Мариян Беляков желанието за по-високи заплати на служителите не кореспондира с бизнес климата, бизнесът не може да издържа на непрекъснатото повишаване.

"Ние не можем да компенсираме всички повишения на комунални разходи, включително и на фонд "Работна заплата" и в крайна сметка може би се очаква от нас да натоварим крайния клиент с цялата тази разлика, пък ако направим това, продуктите ще станат напълно непродаваеми", подчерта Беляков.

По думите му, най-важното, с което служебният кабинет би могъл да подпомогне бизнеса им е да заложи удължената ставка за ДДС от 9% с нейното разширено тълкование, включително и за достъпа до спортни съоръжения.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase