Снимка: БГНЕС
fallback

Достъпът до стария портал за електронни услуги на НАП ще бъде спрян в началото на октомври, съобщиха от приходната агенция.

Повече от година, за удобство на потребителите, двата портала функционират едновременно, като през това време бяха прехвърлени всички потребителски профили и правата на достъп.

Обновената платформа за електронни услуги на приходната агенция е разработена изцяло в интерес на потребителите, като им дава повече възможности, като директна идентификация, по-интуитивна навигация, изцяло нов дизайн, лесен достъп до информацията за всяка една услуга и допълнителни функционалности, като: Профил, Моите услуги, Известия, Последно използвани услуги, съобщи Bulgaria ON AIR.

Съдържанието в портала е преструктурирано и допълнено съобразено с потребностите на клиентите, които използват електронните услуги на НАП, както като физически лица, така и като юридически лица.

Oще по темата
Достъпът до електронните услуги на НАП е значително улеснен: за него не се изисква подаване на заявление от потребителите, които са се идентифицирали с КЕП като задължени физически лица или като техни законни представители (при юридическите лица) и вписани в тях идентификатори на автора на подписа.


Важно е да се отбележи, че потребителите, които използват ПИК или личен КЕП, не трябва допълнително да се идентифицират в новия Портал за е-услуги на НАП, тъй като текущите им достъпи до услуги и информация са запазени и не са необходими действия от тяхна страна. Потребителите могат да намерят повече информация за новия портал за електронни услуги и видео представяне в сайта на приходната агенция.

Упълномощените лица, които са ползвали стария портал с КЕП, ще продължат да имат същите права и в новия портал. В него те могат сами да заявяват достъп до други задължени лица, да предоставят такъв до задължено лице, което представляват, както и да преупълномощават трети лица, без да се налага, на която и да е от страните, да посещава офис на НАП при условие, че разполага с КЕП.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

6

Анонимен

преди 1 година

Пуска ли още ORA errors ?

5

НАР

преди 1 година

Значи се намаляват удобствата за потребителите на услуги. Като ги знам как работят в тази агенция, изобщо няма да се учудя на по-големи опашки. Последният път, като си плащах осигуровките ми трябваха три дни. Това с удобствата за потребителя. НАР е агенция за разходите.

4

Плашимир

преди 1 година

Повечето счетоводители ще изпаднат в шок и ужас.

fallback