"Общо загубите на камионите на "Капитан Андреево" възлизат на 10 млн. лв. Това бяха около 2-3 000 хладилни камиона, по 5 дни престой, с по 2-10 000 евро загуба на ден. Тук се пита: Кой ще плаща сметката", коментира председателят на Асоциация "Български пипер" Георги Василев пред "България сутрин".
По думите му проблемът с блокираните камиони и забавянето на проверките ще бъде решен до дни.
"Евролаб 2019" в крайна сметка е виновна за това, че беше окупирала такъв огромен граничен пункт с европейско значение. А "Гранична полиция" им помагаше", заяви Василев пред Bulgaria ON AIR.
Според него реакцията на държавата е закъсняла. Ако е била навреме, загубите са можели да бъдат минимални.
"Проверките започнаха, след като се бяха събрали 3 000 ТИР-а. Можеше да започнат, когато първият камион е спрян. В единия случай имаме 10 млн. лв. загуби, в другия случай можеше да бъдат от 50 до 100 000 лв.", уточни председателят на Асоциация "Български пипер".
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
fallback
fallback
fallback
Коментари Напиши коментар
3
"Български пипе
преди 1 годинаВнася 13 камиона турски пипер.Подле го пуска на пазара като български,на три пъти по-висока цена.А същевременно са "усвоили" субсидиите за "родно" производство.Вместо да се оплакват, Прокуратура да ги разследва.
2
?!?
преди 1 година#Кой плаща за да излиза мнението на тази асоциация на турските превозвачи в България. Има си закон ако са им нарушени правата. Не да ни обеждават, колко е сгрешила българската страна и да защитават онази тяхна златна фирма на митницата
1
Колко дни
преди 1 годинаДни - 2 дни или 365 дни, или